fina vinterkvällar

hoppas att ni håller med mig, kvällar som denna är fina. väldigt fina!
det är frost överallt, minusgrader är det också. kallt som attan. därför anser jag att om det ändå ska vara såhär kallt och vintrigt så får det gärna komma lite snö. för är det lika kallt som det är nu lär inte snön smälta och då slipper vi slisk och slask. för det är fanimej det värsta med vintern. enligt mig dåråå.
    nu hade jag tänkt att klaga lite till. sprutan, den där jävla sprutan har gett mig huvudvärk, illamående, frossa, svettattacker och en jävligt ömm arm. det är inget jag säger med glädje inte. så dåligt som jag mådde inatt, har jag inte mått på länge. jag frös som in i skogen och så fort jag kom åt armen vaknade jag. men i vilket fall som helst så pallrade jag iväg till skolan för att se om jag orkade med skoldagen.
    jag var duktig, jag orkade fram tills lunch. men jag, david och johanna fick iallafall klart våran idé till inslaget som vi ska göra i video. först tänkte vi göra ett inslag om universeum, om djurens säkerhet och liknande, då hade vi även fått en rolig heldag där. men eftersom att vi inte fick svar med en gång. så bestämde vi för att ha om gothia towers i göteborg. eftersom att jag jobbar där så fixade jag en intervjuv med pfisters mamma, pia. så ska vi få en liten rundvandring. jag som redan vet hur det ser ut, haha! men skönt att vi fick klart det. så nästa onsdag kommer vi befinna oss i göteborg och göra gatorna osäkra.

jag ringde precis min bror och bad han köpa med sig en chokladkaka till mig. visst låter det inte fel? det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det. smurriburri! undra om jag är bättre tills imorgon så att jag kan pallra mig iväg till skolan. vi håller tummarna för detta i vilket fall som helst. nu ska jag fortsätta att lyssna på fina laleh, slänger även in en mycket fin låt med henne. 

 
tänkte även slänga in lite mobilbilder på mig och min johanna.

 
 
 
later göllungar.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0