gårdageeeeen

tjenis alla goa och glada!
jag hoppas att läget är fint med er. med mig är det okej, känner mig nästan död! kan ju lätt bli så dagen efter liksom. men i vilket fall som helst, det var verkligen en lyckad kväll. jag är supernöjd, så allihopa det gjorde ni bra. och vilket tur att det finns så fint folk, åh jag blir varm när jag tänker på det!
     idag blir det en sväng till stan för en fika. inget bestämt om det blir götet eller såsen. men göteborg är lite bättre dårå. måste även köpa klart julklapparna. carl fick sina igår jag kunde inte hålla mig. så jag gav honom den snygga t-shirten samt sjalen i förskott, ville nämligen att han skulle ha på sig det på festen serrni. till mamma har jag också lyckats köpa. sedan har mamma köpt till pappa! nu är det farmor och dom andra kvar..

pfister har min kamera så bilderna från gårdagen kommer senare.
nä nu ska jag fan ta mig upp ur sängen och sätta igång med allt som behövs.
sköt om er mina vänner
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0