H to the E to the L to the G

 
här har ni en glad madeleine som har helg. efterlängtad sådan också!
skoltrött är ordet, och jag har ändå varit sjuk och hemma endel. men vi har faktiskt rätt så mycket nästa vecka (?) eller överhuvudtaget innan lovet. shit, får nästan lite panik. måste se till att på G i naturkunskaps helvetet också. fyfan för det ämnet, inte kul nånstans. okej, jag har alltid kul ändå. kan bero på att vi sysslar med en del annat. slänger kanske in en video på vad jag och cissi pysslade med idag tillexempel. om vi skrattade så vi nästan kissade på oss? J to the A to the dubble A. har precis mailat min älskade farmor också. jag har nämligen skickat min lilla önskelista till henne.

jag ligger förövrigt och väntar på den segaste människan i världen, nämligen sofia fucking eriksson. ovant att jag säger sofia. aldrig hänt i världshistorien typ. heeeheeeeeee!
   skoldagen då? jo den har varit slapp. det blev en fika med cissi på lunchrasten. sedan blev det en fika till med sara efter skolan. herregud madde, det finns en gräns. näääe det gör ju inte det.

dags att kila. kolla in om videon har kommit upp sen dååårååå.
pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0