jag får liksom ingen ordning

  
 
 
 
min fina frida. världens goaste!
dagen har tillbringats tillsammans med henne, vi har varit i stan och fikat. även tagit en liten sväng på stan. resten av kvällen har vi spenderat hemma hos mig med en massa plugg, film och mat. rätt skön dag om man säger så! rätt så gött att man har sovmorgon imorgon, alltså fast fan. jag vill ha lov istället för någon jävla sovmorgon, haaallåååå. imorgon har vi iallafall två lektioner som förmodligen blir en, haha!
    skulle behöva köpa lite mer julklappar alltså, får väl se om det blir imorgon. efter skolan ska jag och pfister till åkeriet för att städa och tjäna lite money.

just det! en sak, vi såg på den nya wallander filmen förut "skytten" satan i gatan, där snackar vi alltså. riktigt bra hälsar jag och frida.

sov gött.
käääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0