jag har begravt mig i plugg

i stort sätt hela jävla kvällen har spenderats tillsammans med min kära naturkunskapsbok, och jag bara älskar det! okejrå, jag kanske överdriver en gnutta. om inte mer än så.. fast jag måste erkänna att vissa saker är rätt kul att lära sig ändå. va? jag som alltid har hatat naturkunskap och inte alls varit intresserad säger att vissa saker kan vara kul. tur att man har lätt att ändra uppfattning iallafall!
    jag och johanna måste även öva på våran lilla "pjäs" som vi skall ha på fredag. vi ska nämligen ha sex inför klassen. kan bli rätt intressant, eller snarare det kan nog bli några goa skratt. jag skämms över att bara tänka på det. hon ska ta mig bakifrån på kateden. sikken syn va! och nej det är inte vi som har bestämt det utan det är tessie och madde som har lagt upp vårat arbete såhär. det är bara att acceptera liksom!

nu ska jag läsa lite till i naturkunskapsboken och sedan kommer john blund till mig.
nattinatti på er

 
kärlek från moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0