julstämning på ingång

mamma och jag ska baka lussekatter. eller mamma bakar, jag kollar på och äter dom. blir bäst så! jag orkar inte kliva upp ur min varma säng. ligger hellre här och drar mig. men om ett tag får jag väl göra mig i ordning, ska nämligen in till nolhaga och kolla på när jonatan spelar match. eller snarare när ahks a-lag spelar.
    sedan bär det av till pappas jobb. ikväll blir det bröllop och jag ska jobba. fast det blir säkert skojsigt! kanske blir en fika sen också, men det lär vi ju märka. jag ska försöka ta med mig kameran också, kanske lyckas få några snygga bilder. fast förvänta er inget, jag kommer säkert glömma den.

nu luktar det lussebullar i hela huset, åh julstämning. föresten jag lyssnar på julmusik också. så himlans mysigt är vad det är! hoppas att ni får en fin lördag.

puss å kramis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0