let it rock

förlåt för dålig uppdatering men har varit lite off det senaste.. här kommer bilder från blandannat myskvällen hemma hos mikkan och middagen igår..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shit pommes som david säger.
klockan börjar närma sig tre och jag sover inte, det är rätt märkligt alltså. men trött det är jag fanimej. runt elva igår åkte familjen in till göteborg för att byta lite julklappar och ta sig en sväng på stan för att sedan åka hem till farmor & olle där det bjöds på middag. en traditionell sådan! sedan tog jag bussen till min kära kusin, hemma hos henne badade vi badkar och satte på en film innan två av hennes kompisar kom på besök, jimmy och kristoffer. när dom hade gått hem tittade vi på ännu en film.
    idag tog vi oss en tripp in till stan för att spendera some money. jag fick med mig dom efterlängtade skorna som nästan var slut överallt, och jag är så jävla nöjd va. hoppas på att jag kan ha dom ett tag med tanke på priset. jag fick även med mig ett zzzexigt nattlinne, en bh, en tjocktröja, en kjol, två nagellack, en ögonskugga som på bilden ser gul ut men i verkligheten är den skimrande brun och en nyårsklänning som jag dock inte är säker på om jag skall ha den på nyår.

kvällen har spenderats hemma hos benjamin med mikkan, johanna, wille, calle, johan, patrik, anton och benjamin själv. vi planerade nyår, middagen hemma hos patten. kommer ni bli kanon tror jag!
   sedan gick jag även en promenix med erik. trevligt!
nu ska jag bannemig sova. men vi hörs imorgon sötnosar små!
kram på er

Kommentarer
Postat av: fia

hahahahaha snyggingar i peruken!

2009-12-28 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0