men ingen säger till

 
väärldens snyggaste håkan!

godafton alla finisar!
nu ligger jag nyduschad och fräsh i sängen. har gått runt med gårdagens smink och ruffsigt hår hela dagen lång så jag kände att det var dags för en dusch. egentligen borde jag plugga nu med tanke på att vi har prov i svenskan imorgon. antikens historia, det lockar verkligen! problemet är bara att jag inte har några papper hemma. allting ligger i skåpet, det här kommer inte sluta bra.

sedan har vi även bokredovisning imorgon. jag som inte har hunnit med att läsa ut min bok. men jag får väl improvisera. usch nä! och så har vi simning imorgon på idrotten, snälla någon jag orkar inte. fast nu är det inte långt kvar till lovet, det är bara att stå ut några dagar till.
nej men hörrni, nu kilar jag.
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0