men jag har inte glömt

från fina små snöflingor till äckligt jävla regn. alltså snälla någon, varför har vi sånt skitväder i sverige? blir så jäkla trött. om man ändå bodde någon annanstans. eller om man åtminstående kunde ha lite tur, men nehääeedå!
    vet ni vad jag gjorde förut? jag sov i fyra timmar. hur klantig får man bli egentligen? jag kommer aldrig kunna somna. får väl läsa lite i min braiga bok dårå. jag kollade på debatt för en stund sedan, det var riktigt intressant måste jag säga. anledningen till att jag kollade var för att patrik, rasmus och villhelm (?) var där. har inte koll på om det var någon mer, hoppas på att jag har fått med alla. jag har själv besökt debatt-studion en gång när jag, frida, cissi och madde skulle göra en intervjuv med svt. fast på var iof studion tom. och herregud vad grejer det fanns i taket. vi var helt fashinerade. om ni har tur så kanske jag slänger in en bild på det. lite spännande va!
    imorgon är det fredag, veckans höjdpunkt. veckans dag! och på lördag blir det jobb,jobb,jobb. inget att se fram emot. men pengar rasar ner rakt i fickan. alltid något att hänga i granen liksom!

just nu spelar laleh på min playlist, gött äre. fast nu blir det lite backyard babies innan sängen kallar.
och eftersom att ni har tur slänger jag in "den där" bilden också.

 
imorgon ska jag försöka ta lite bilder också. så det blir lite skojigare!
nattinatti sov så gott.
pussisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0