minus sju grader

förstår ni hur kallt det är? sveriges väder alltså..
fast jag tänker erkänna en sak, jag älskar detta vädret trots att jag klagar på hur svinit kallt det är. hur mysigt är det inte liksom? en riktig jul för en gångs skull. när det är sol, kallt och lite snö. kan knappt bli bättre, eller jo sommaren då. men det är ett tag kvar tills dess.

anledningen till att jag inte har bloggat det senaste dygnet är för jag har haft fullt upp. igår hade jag, mikkan, patrik, wille och benna sleepover hemma hos permobilmikkan (intern skämt). vi kollade paradise hotel, skrattade, åt, försökte sova, sov, åkte tåg och gick till skolan. efter det tog vi allihopa utan benna, men +jocke en fika på e.house. resten av kvällen har jag och mikkan försökt hitta en lokal till nyår men det är ju för fan omöjligt. vi har ringt runt till varenda lokal i hela vårt avlånga land. eller okejrå, överdrift! men vi hoppas på att ett av ställerna skall gå galant. håll tummarna mina vänner! för får vi ingen lokal så ska vi vara osminkade och ha myskläder på oss. plus att vi ska sitta hemma hos patrik framför tv:n och se på när gubben på svt ringer in det nya året, visst låter det kul!? hehö.

näe men nu är permot klar med sina naglar så nu ska vi bege oss hem till damen själv.
där blir det paradise och lite annat kul!

 
jag och cpbarnet själv.
puss

Kommentarer
Postat av: mikkis!

jag 'äringen permo kärring!!!!!

2009-12-18 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0