mitt tvåtusennio

December/januari, nyårsfirande i lerum  


februari, tog en sväng till spanien


februari, mycket tid spenderades med denna tjejen


mars, tog slut emellan mig och patrik, värsta dagen någonsin!


mars, mysiga stunder med fina vänner


april, en nära vän till familjen gick bort


maj, en natt spenderades på "sommarstället"


maj, miss li uppträdde på liseberg


juni, skolavslutningen


juni, grebbestad


juli, blev av med rälsen


juli, fyllde 17 år


augusti, drog iväg till greklandet


september, blev lite för mycket av det goda


september, såg på käraste håkan hellström


oktober, såg på joschua radin


oktober, såg på milow


november, fina kvällar med pfister
 
bilder från december månad orkar jag inte ladda upp. för den är alldeles för många för att välja ut någon specifik! mitt år har haft både framgångar och motgångar. jag har gjort misstag, jag har gjort bra saker, jag har skrattat, jag har gråtit. det jag vill komma fram till är att trots alla omständigheter så har mitt år varit bra.

tack vare världens bästa vänner!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0