när nätterna blir långa och kölden sätter in

 
när jag vaknade i morse så kikade jag ut igenom fönstret och skrek med en gång till
sara "det har snöat". hon flög upp ur sängen, leendet spred sig, och vi sken som små
solar. det bästa är att det inte har blivit slask. fast det kommer la imorgon eller nått. jag lovar att imorgon kommer det säkerligen regna och ha sig. åh vad sveriges väder suger. fast just nu gillar jag läget!
    dagen började bra med en go sovmorgon och slutade mindre bra med ett prov som var väldigt svårt. efter det blev det en sväng på stan med linus och linus. sedan hjälpte jag mikkan med lite fotografering. fast jag var nog inte till så stor hjälp med tanke på hur lite jag kan om dom analoga kamerorna. direkt när jag kom hem la jag mig i sängen men tvingade dig mig själv att hålla mig vaken men till slut gick det inte. det slutade med att jag sov i tre timmar tills cissi kom in i mitt rum och väckte mig. tack muttisen!
    jag och cissi har även pluggat på naturkunskapsprovet som vi ska ha på torsdag (?) eller fredag (?) jag har ingen säker källa. men just det, vi har ju jubileumsdag i skolan på torsdag. skolan fyller fyrtio år. eller har jag fel där med. skitsamma isåfall!

imorgon blir det jobb, så får vi väl se om det blir något annat skojsigt på kvällen. vilket det säkert blir.
nu ska jag faktiskt ta och kolla på paradise hotel som jag för en timme sedan missade på tv:n. sedan blir det lite mer plugg, jag är så duktig. go madde!
    här får ni en go låt också..


jag hoppas att vi hörs sen.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0