shit det kommer nått

tjenispenis!
nu ligger jag och klagar över min förbannade arm, eller snarare det förbannade vacinet. ja hör och häpnad, jag som alldeles nyss vägrade ångrade mig helt plötsligt. pratade nämligen med några lärare om att jag är en riskgrupp och det skrämde mig lite. men tro inte att det var enkelt! mamma fick vara med mig, hon fick till och med hålla mig i handen. ja, jag grät till och med. haha! men det värsta var när det var klart och mamma pussade mig i pannan och sa "gud vad duktig du har varit nu gumman" är jag fyra år eller? näe, fast jo. efteråt trodde jag att jag skulle spy, var nära på att svimma. så jag fick lägga mig i vilorummet.

utvecklingsamtalet gick bra, tänka sig. allting var snäppet bättre än sist. så nu har jag snart levt upp till mina mål som jag har satt för mig själv. åh så bra!

nu ska jag läsa lite innan jag somnar med min onda arm.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0