sweetness

 
jag säger bara sikka sötnosar! (så går det när man snor min kamera).

om en liten stund ska jag hoppa in i duschen och sedan in till stan för att där kolla på cissis och tessies dansuppvisning på palladium. ska bli roligt att se dom små bajsungarna! efter det skall jag raka vägen hem till johanna. ja, det var ett tag sedan om man säger så. alltså sedan vi hade sleepover, ska bli kanon mysigt.
    imorgon ska jag, johanna & david in till götet för att göra vårat inslag om gothia towers. känner på mig att det kommer gå helt åt skogen med tanke på att vi är helt oförberedda. fast näe då! det ska nog funka fint. hehe!

slänger in ett inlägg ikväll små söta människor.
kram på er så länge


Kommentarer
Postat av: C

Tack..för..den! :D

2009-12-09 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0