ta't lugnt

 
ännu en lugn dag som har spenderats delvis i nolhaga. men mestadels hemma i min säng. idag sov jag till halv två, det är väldigt sällan jag sover så länge. så när jag vaknade och kikade på klockan blev jag helt chokad. det kändes verkligen som att klockan var runt 8-9 tiden, lite snopet!
    sedan bar det av in till stan med malin och fisen, väl där inne mötte vi upp lite annat folk. tiden gick fort och helt plötsligt var matchen slut. med en seger till ahk, skönt. sedan traskade jag, fia och linus igenom den förjävla kylan till tåget. väl hemma hos mig gjorde vi goda mackisar innan det var dags för fia att drajva hemåt.
    frågan är om det är imorgon som jag ska till tandläkarn, har ingen riktig koll på det där. hinner säkert ringa och kolla imorgon eftersom att jag har sovmorgon. så jävla gött måste jag säga.

men nu ska jag hoppa in i en varm dusch, sätta på mig myskläder, hämta lussebullar och kolla på paradise hotel. och efter det ska jag nog titta på någon julig film. kanon mysigt!
   förmodligen slänger jag in ett inlägg sen.

simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0