tvåtusennio listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå, en hel del faktiskt. blandannat åkte utomland utan föräldrar! he he
2. Höll du några av dina nyårslöften?
ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte vänner precis men folk som jag känner
4. Dog någon som stod dig nära?
tyvär..
5. Vilka länder besökte du?
spanien och grekland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
jaaaaaajamensan
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
10 mars.. 
8. Vad var din största framgång 2009? 
lära sig att leva med sina misstag 
9. Största misstaget?
att leva i en lögn
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaja, sjuk har jag varit ett antal gånger. och skadat mig har jag säkert gjort!
11. Bästa köpet?
ojj, det var en svår fråga. men det får nog bli min biljett till grekland och mina nya skor
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläderkläderkläder, och fika såklart..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, alla mina finfina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
en vanlig dag, låtarna med p och greklandslåtarna såklart
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mars var den värsta månaden i mitt liv, det har verkligen varit fram o tillbaka
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
tagit vara på saker o ting
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
shit, den var också svår
18. Hur tillbringar du julen?
men min kära familjjjjjjjj
19. Blev du kär i år?
kär och kär..
20. Favoritprogram på TV?
paradise hotel såklart! haha..
21. Bästa boken du läste i år?
läser väldigt sällan böcker
22. Största musikaliska upptäckten?
joshua radin och milow helt klart
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en resa med min allra bästa vän
25. Något du önskade dig men inte fick?
haha det minns jag tyvärr inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
vi hade släkt och vänner hos oss. vi åt tårta och badade badtunna!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns en jävla massa saker
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
en saalig blandning skulle jag vilja säga, svårt att beskriva den
29. Vad fick dig att må bra?
håkan, joshua radin, dom bästa vännerna i världen, mysiga sommarkvällar och resor
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson kanske
31. Vem saknade du?
p
32. De bästa nya människorna du träffade?
jag har faktiskt träffat mycket nytt folk iår, älskar nytt folk! det är bland det bästa som finns.


jaha men det var la allt för mig just nu.
laterooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0