vi bah vet vad vi vill

goderafton mina kära!
förlåt för så otroligt dålig uppdatering det senaste men har verkligen haft fullt upp. skolan har varit förjävlig! men annars har dom två senaste dygnen varit toppen. skoldagen såg ut såhär idag, iv-val - redovisning - naturkunskapsprov. det gick bra, nästan som på räls faktiskt. fast nu ska man inte ha förhöga förväntningar, då går det alltid åt skogen. efter skolan skulle vi på julbord på pappasjobb. jag tog med mig fisen som lite sällskap. lite släkt plus cissi var också med. efter käket jobbade jag och fia litegrann innan vi drog hem till maj.
    här har jag suttit i stort sätt hela kvällen och vill ni veta en sak? fyfan vad skönt det har varit. första fredagen på väldigt länge som jag har varit hemma helt själv. men om en liten stund skall jag faktiskt ta mitt pick och pack för att kila till pfister. för imorgon skall vi jobba serrni! gothia towers, yeahyeah! då blir det gött käk och hur mycket fanta man vill. rätt bekvämt faktiskt.

efter jobbet är det tänkt att vi skall dra en runda på stan också. försökt få strykt några juklappisar från listan. kommer säkert gå galant! sen är det till att skynda sig hem till moi för att fixa och dona inför den fantastiska kvällen. eller det är vad vi hoppas på. för det ska ju bli dans dans dans, right?

  vad passar bättre än bilder från förra vintern? inget 
 
 
 
 
 
 
 

shit nu har jag jävligt bråttom till tåget. måste springa!
mer vinterbilder kommer la någon gång... he he he
massa vinterpussar till er där ute i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0