11 är perfekt

borde man inte alltid sluta tidigt?, 11 är verkligen perfekt! om man liksom skulle plugga hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden sså skulle det ändå funka. eller kanske inte.. men ändå! fast jag tror ändå att det skulle funka, och när jag tror någonting så ger jag mig aldrig, envis som jag är! occh föresten, vad babblar jag om? jag säger liksom emot mig själv samtidigt som jag håller med och nu vet jag inte heller vad jag skriver så eh, jag återgår till det normala.

skolan idag, en lektion, en aqua, en dator, ett julmagasin! ah ni hör hur det låter. inte särskillt roligt. efter den jobbiga tre timmars lektionen så stannade jag i skolan ett tag. sedan åkte jag och johanna hem till till william där vi först bara satt och degade i soffan sedan satte vi igång att göra mat, stuvade makaroner. efter det såg vi på fim en kort stund "heartbreak hotel" hoho. ja och sedan var det slut på det roliga, vi begav oss helt enkelt hemmåt!

som tur är kommer världens bästa fis hit och sover över, ni förstår nog inte hur mycket jag älskar henne! åhhhh hon är min och jag är mega stolt över henne. så det så! vi ska gå ut en sväng med kameran i snövädret, bilderna får ni senare!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0