chokladmuffins

okeeeej, jag har inte lämnat sängen ännu, känns ju... bra. eller jo jag har varit nere någongång då och då för att hämta mat & dryck. kan ni gissa vad pappa köpte med sig hem förut? jo, maxi's chokladmuffins!!! världens godaste, för er som inte har smakat GÖÖÖRT! dom är så farligt goda att man dräglar så fort man hör namnet.

det är så hemskt när man är sjuk, man äter så dåligt! man känner sig genomskinlig på nått sätt, asså inte menat att jag är så smal men tom på mat och blek i hyn. men idag så har jag ätit färska frallor med frön på och leverpastej, mh så gottit, jag gillar leverpastej, det är så smarrigt!

idag har jag även pratat en del i telefon, med kusin vitamin som jag saknar så! och johanna, den jäveln som befinner sig i stockholm och shoppar ihjäl sig. nejrå jag är inte avundsjuk, tänk inte på mig.. jag ligger här hemma i snöiga/töiga göteborg och är sjuk medans du har sol och köper massa snygga kläder! haha. men du får ta och komma hem snart så att vi kan göra det som vi har planerat.

jag ska sova mig frisk, därför är det dags för sängen, eller eh ah jag ligger i sängen men dags för hjärnan att vila!


hoppas ni blir läskade, för det är gott jag lovar!

Kommentarer
Postat av: fridus

haha sötnos! du är ju snygg o nån!!! :) <3

2009-02-10 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0