fettisdagen !

phu, nu är denna dagen äntligen slut. det känns faktiskt som om det var en evighet sedan jag sov senast, alltså dagen har varit fasligt lång. började med en liten sovmorgon och sedan rörlig bild. jag och johanna gick till GA för att fixa några intervjuver till vårat repotage som handlar om mobbning. ett väldigt intresant ämne faktiskt! hoppas att det blir bra nu bara.

jag har gått och blivit sjuk igen, huvudet och halsen gör ont! men jag hoppas att jag kan ta mig till skolan imorgon ändå. vill inte ha mera frånvaro. men fyfan vad jag är osugen på att ligga hemma sjuk! blir sur av bara tanken. jag säger bara tur att musik och vänner finns!
kan ni gissa vad jag har ätit idag? jo, semlor. gott som attan!

nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. +att sova är den bästa medicinen.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0