hostmedicin,blä

dags för lite uppdatering känns det som! förlåt att det har blivit lite lite av det på sista tiden. men jag har mina andledningar, just nu är jag sjuk! ligger med feber och världens jävla astma/hosta +huvudvärk. förfärligt att man ska bli sjuk på lovet. mamma bah "det är bättre att du är sjuk nu än när det är skola"  haha, man bah, jo men eller hur! uschnej. så igår tog jag det lugnt med fia, vi kollade på film och åt chokladpudding och massor med godis! inte helt fel.

nej jag är såpass tråkig att jag inte orkar skriva mer nu. måste äta frukost och dricka hostmedicin fyfan vad vidrigt det är! men vi hörs senare antagligen.
puss och sköt om er

Kommentarer
Postat av: frida

jag testade dom leggingesen, men dom var fan för korta, jäkla ben säger jag bara! haha, men som sagt som är jättefina! ja sjävklart, den är från jc och kostar 299 kr :) <3

2009-02-09 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0