ingen kommer undan

nu är jag piggare, ganska så mycket iallafall. och vet ni vad jag har bestämt mig för? jo att imorgon är min sista sjukdag. smart va! för då har jag liksom värsta kraven på att bli frisk därför måste jag bli det, hoppas att det funkar.

min dag har nästan sett ut som igår fast idag har jag ätit lite mer, varit uppe lite mer å till och med fått besök av min älsklingsputte. vi har ätit bakpotatis, jag vet inte vad jag tycker om det egentligen! asså det är gott, men man tröttnar så lätt på't. försökte att plugga lite förut, om man ändå kunde göra lite nytta när man är sjuk! men nääedå så bra är jag. får ta och göra det imorgon eller något, fast då kommer jag nog ha fullt upp med att äta apelsiner och andra c-vitaminer för att bli frisk som sagt. min toblerone är nästan slut! jag fick den av patrik när han kom hem från england +örhängen som är så ääckligt jävla snygga ni ska få se bild jag lovar!

om man ändå skulle försöka sova någongång!

nehe okej nu funkar det inte att ladda upp bilder här bara för att jag har varit så duktig och tagit lite bilder. åhh störande!!! jaja får bli en annan gång, imorgon bitti i think. sleeeeeeeep tiiiiiiiiiiiight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0