låt västtrafik brinna i helvetes eldar!

phuu, jag är snart klar med min novell! inte riktigt men nästan.. jag ska ha med den i mitt julmagasin som ska vara inlämnat imorgon. och jag måste erkänna en sak, det var verkligen längesedan jag pluggade såhär mycket som jag har gjort idag. imorse kände jag mig lite småsjuk så jag stannade hemma. så runt ett åkte jag till patrik, han sa att det skulle gå en buss från norsesund statoin och jag litade på honom, så jag hade ganska så tunna kläder på mig. När jag står där nere och klockan börjar närma sig "nu ska bussen komma" så kommer den aldrig, patrik ringer då västtrafik och frågar, men nehee då går det fan inte någon jävla buss. då var det bara att börja promenera, det var tamigfan det jobbigaste på riktigt länge! kallt som attan, +att jag hatar västtrafik! instämmer med björn gusafsson! alltså hans brev till dom är ju bara för bra.. så här kommer det!

ha en trevlig kväll.

Bästa busstrafiken här på swe,
ni är alla en människo ras av sämsta kvalité,
en stackars pojke i tårar,
i sin brors gamla kläder,
lämnad att dö, i vårt iskalla väder!
Som ni glatt ger en böter med ert självbelåtna flin,
800 spänn, era jävla SVIN!
Kontrollanter och lapplisor, jag hoppas ni försvinner!
Bakom era ryggar vajar handens längsta finger,
Erat jobb är så trist så att tiden står stilla,
Hoppas lönen är kass och att frun luktar illa!
Man mår illa och får kväljningar av att se er på stan,
ja hoppas ni får magsjuka och fula barn!
Ni ska pissa i motvind, och stryk ska ni ha!
Jag hoppas inte ni får nån tårta på er födelsedag!
Ni är värdelösa kreatur som är svårt att hata mer,
barnen i afrika tycker synd om er!
ingen tycker om er, inte ens era föäldrar,
må västtrafik brinna i helvetets eldar!

ha de gött HEJ!

HAHAHAHAHH!!! stämmer så in i bomben bra. puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0