mondaaaaay

japp, nu sitter jag här och funderar på att krypa ner i min varma säng med två täcken och fyra kuddar! låter det inte lockande, för min del är det faktiskt det. efter skolan åkte malin och fia med mig en sväng, vi åt mackor och tog det lugnt. sedan åkte dom hem och jag somnade i ca 1timme, skönt! sedan tog jag tåget in till stan där hjalmar och johanna hämtade upp mig vi åkte sedan vidare till media där vi pluggade. det gick väl sådär! jag var trött och ofokuserad.

egentligen har jag en del bilder som ska komma upp men inte ikväll, jag orkar inte! nu ska jag kolla klart på filmen som jag började titta på med fia igår. men ni får ha det så bra och sova gott!

puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0