natti

jag tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan jag ska sova, dagen har varit ganska kort om man säger så! vi slutade klockan elva men som vanligt stannade vi kvar till halv 1. hihi, men vi kollade på estet 3ornas dansuppvisning, shit vad bra det var! ibland ångrar man lite att man inte gick något såntdär. det är inte försent än kanske? eller ah, om man inte kan tänka sig att gå om eller nått då.

direkt efter skolan somnade jag som en liten stock, i tre timmar! så jädrans skönt va. mindre skönt nu när man inte kan sova. fast jag är ledig imorgon. jag ska på begravning. det kommer bli jobbigt, det känner jag redan nu.

nej nu mina sötnosar måste madeleine sova. vi hörs imorgon! 
 
 
puss och gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0