sånna här dagar borde inte finnas

hej!
detta får bli ett kortkort inlägg innan fia kommer hit. min älskade fia! det bästa i hela världen. vill bara säga att jag finns här i vått och tort precis som du finns där för mig. igår var jag i göteborg och därför hann jag inte skriva, fick med mig ett par blåa chinos och smycken med mig hem.

idag gick jag hem från skolan pga världens sämsta dag. gick på stan en sväng med johanna, vi fikade och jag köpte en t-shirt. nej nu ska jag fortsätta att vänta på fia men vi hörs senare hoppas jag. sköt om er!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa fia massor och säga att jag alltid finns här om det behövs <3

2009-02-02 @ 19:59:14
Postat av: isabellecarlsson

jag vill att du hälsar fia, att jag finns här för ER BÅDA! om ni skulle vilja ha lite uppmuntrande tankar så ställer jag gärna upp. jag kan inte ens själv föreställa mig hur jobbigt det här är är för dig och framförallt för fia. önskar jag kunde gjort saker ogjorda.. för då vet du va. finns här som sagt. för er BÅDA. ! puss sötnosar.

2009-02-02 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0