SOLEN STRÅLAR

nu är jag glad & nästan frisk inte helt men nästan. fast jag är glad ändå, solen skiner ju! kändes hur skönt som helst att vakna tillsammans med den. haha det låter nästan som en film men jag gillade det. idag ska jag göra det tråkigaste som finns i hela världen, städa mitt rum! asså det finns verkligen inget tråkigare.. men jag gör det till superbraig musik, sjunger och har mig, (alltid roligare) testa själva.

min näsa rinner mycket mer idag än igår och jag nyser 10ggr varje minut. men pappa säger att man nyser när man börjar bli frisk! kanske stämmer det? kanske inte? det lär vi märka i värsta fall. hoho, nu ska jag gå och ta mig lite frukost och så.

ha en trevlig dag och njut av den underbara solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0