20 februari

det var ett tag sedan jag skrev nu, kanske inte så socialt av mig. jag har liksom haft annat för mig, i förr går gick jag först till agnes en sväng efter skolan sedan vidare till hjalmar. och igår spenderades dagen också med hjalmar!  men jag ska bli bättre på att uppdatera det lovar jag!

ikväll har jag varit med mina babes, fia, malin och mikaela! det mest underhållande kvällen på riktigt länge om jag ska vara ärlig. herreguuud! men fy satan vad kallt det var, helt sjukt. ni kan kanske förstå hur det känns att vara ute med converse (tygskor) i snö och sju minus. kan inte bara den förbannade kylan försvinna snart, och speciellt snön!!! jag är så fruktansvärt trött på snön nu. sommar liksom!? halllåååååå.

imorgon ska jag spela match, och nu jävlar ska vi se till att vinna! vi mötte detta laget sist och det skildes inte mycket för en seger till oss asså. så håll era tummar mina vänner!

känner att det blir ett ganska hoppit inlägg men det får ni stå ut med. fyfan vad jag har ångest över skolan, jag vet verkligen inte hur jag vill göra! om jag ska gå om ett år, eller byta linje och läsa upp ämnerna jag har missat. åh det är verkligen hur svårt som helst, jag ska prata lite mer om det med lärarna och så, vi får väl se vad dom tycker.

nu ska jag sova! men vi höres imån i quess. sov sött mina sötnosar!

 
 
 

om ni undrar vad det svarta är jag har i munnen på sista bilden så är det linslocket till kameran! hoho. visst är mina vänner söta? jojomen.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0