brownie

hej mina babes. nu var det ett tag sen igen, känner mig lite elak när jag helt plötsligt slutar att uppdatera. men jag kommer igen någongång, i swear! fy vad veckorna går fort, det är nästan lite läskigt, tänkt att snart är det lov igen. eller om ca fyra-fem veckor, men jag ska se till att veckorna flyter på snabbt som attan det lovar jag er.

idag hade vi får första livskunskap lektion, det var skoj! eller verkade skoj får man nog säga, läraren verkade toppen, ämnet verkade intresant och ja helt perfekt typ. sex och samlevnad är roligt, hihi. ganska intresant också för den delen! +att vi ska prata om mobbning och sånt, jag älskar att prata om djupa ämnen! slut pratat om detta ämnet nu.

föresten glömde jag berättade hur det gick på matchen i helgen ju, vi vann!!!!!!!!!!!!! med 5-1. wiiiehue. kändes as najsigt verkligen. sedan ska vi även spela match på torsdag igen, vardag liksom! hallå? det är nog den sämsta tiden, typ 8 på en vanlig jävla vardag. fyfasen asså...

nu blir det ett såndär väldigt hoppit inlägg igen, hoppas att ni tycker om mig ändå! jag är trött därför orkar jag inte skriva så mycket viktigt. jag måste bara sägaa att  det känns bättre med klassen nu och så, eller ah jag kanske inte har hunnit känna efter så fasligt mycket, men förra veckan funkade det mesta fint! så nu håller jag bara tummarna på att det fortsätter såhär.

föresten hörrni, jag har gjort något. som förändrade hela min look typ! hihi. mitt hår är nu mera brunt istället för blondt! ni ska få ett smakprov på det här nedan för nu ska jag krypa till kojs.

 
 

sovsöötttt, puss

Kommentarer
Postat av: cecilia Rosell

Den understa bilden är den sööööötaste bilden jag har sett på dej. Helt ärligt!

2009-02-25 @ 19:58:25
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0