världensbästafia

phuuu, nu ska jag snart sova vilket ska bli väldigt skönt, är så sjukt trött hela tiden! men tanke på allting kanske det inte är så konstigt. nu till dagens bästa, fia! jag vaknade upp hemma hos patrik, efter en stund kom också fia, vi gjorde oss i ordning och tog sedan tåget in till göteborg. det blev bio som sagt "i taket lyser stjärnorna" fyfan vad bra den var, helt sjukt. det blev inte så många tårar fällda som jag förväntade mig, men den var berörande iaf.

efter det tog vi en sväng på stan, fia hittade en as snygg lila mössa! sedan köpte vi väääärldens snyggaste t-shirt, obs(likadana). åh jag är så himmlans nöjd. sedan tog vi tåget hem, eller jag åkte hem till patrik eftersom att den jäveln åker till london imorgon, jag var ju liksom tvungen att säga hejdå. klart att jag kommer sakna min lilla sockertopp.

vi åt pizza, jag tänkte på det! asså fan vad pizza är äckligt egentligen! eller ah, i början smakar det as bra men efteråt, vart sjutton tar det goda vägen då? det finns liksom inget som är gott då. usch, nu måste jag bara illa av tanken. mcdonalds är mycket godare! haha.

nej men nu måste jag sova, skola imorgon klockan åtta.. jipppiee! iof slutar jag elva och det är aldrig helt fel.


världens bästa

världens bästa

världens bästa

godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0