valentines day!

sådär nu är jag hemma, hemma i min älskade varma säng! det är säkert tio minus ute, fy skatan. min dag har sett ut såhär först kom fia till mig vi åkte in till alingsås och gick på stan en sväng där jag fyndade två as snygga plagg, ett linne och en långärmad t-shirt i spets. ni ska få se dom imorgon eller nått! jag lovar inget.

vi åkte vidare till malin, där sedan jonte, jonathan och patrik kom! vi spelade guitar hero och åt chokladpudding och sådär. mycket trevligt  assoo. sedan jag jag och jonte ner till stationen för att ta tåget. ganska skönt att det inte blev så sent ändå med tanke på hur trött jag är. jag ska sova snart, ska bli mycket skönt och behövligt. imorgon eller idag för klockan är över tolv så äre alla hjärtans dag! wiiihoo. jag och patrik ska mysa och laga middag tillsammans, fläskfilégryta med klyftpotatisar, detni!

sovsött snyggisar!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0