varför finns tandläkarn?

okej, nu undrar ni säkert varför jag undrar varför tandläkarn finns. men vadå det är inte så logiskt egentligen. "vill man vara fin så får man lida pin" men om inte tandläkarn hade funnits hade alla haft likadana tänder ändå, typ ruttna eller inga tänder alls och då skulle man lärt sig att leva med det. så ah någon som håller med mig?
   jag är bara lite sur på tandläkarn idag, dom har spänt min räls! det gör så in i bänken ont, misshandel är vad jag skulle kalla det. mitt huvud dunkar pga. av den jävla metallgrejjen!!! aahhhh jag är så irriterad, vet liksom inte vart jag ska ta vägen. därför är det nog bäst om jag sover nu.

 
 
 
 
 
 
 
 


så nu har ni nästan fått bilder för hela året, näääh nu drog jag ett såndär rackarns skämt! fräck som jag är. jaja nu blir det bedtime, nahhjs bajs. pusspusspussspussspuss och ännu mer puss


Kommentarer
Postat av: Frida

är det dom där jeansleggingsen från gina? :) sjukt fina iaf!

2009-02-09 @ 18:07:52
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0