9jan

hej snyggfisar! äääääääääääntligen helg, vi har gått i skolan i två dagar och jag är redan sjuukt skoltrött, lite märkligt. och jag har inte bara helg utan en veckas semester också rätt skönt om jag ska vara riktigt ärlig. haha! nej men dagen har flutit på hyfsat, jag har varit alldeles för trött, hungrig och kall! så typiskt för då får man inte precis någon arbetskänsla.
  när jag kom hem från skolan tog jag mig en sväng med kameran, så jaa bilder kommer här!




min katt är en mördare


vi har vinteräpplen, fast dom är nog inte så goda

ja det var väl det jag hade på hjärtat just nu. men nu ska jag sova en stund innan fisen kommer hit. skriver senare. ppuusssssssssis

Kommentarer
Postat av: älskling

riktigt najs bild på musen du hade tagit gumman, skitsnygg! / PAAAAAAAATTEEE

2009-01-09 @ 16:30:20
Postat av: maddis

svar patrik: haha, nej men tack hjärtat mitt! :)

2009-01-09 @ 18:17:40
Postat av: amalia

jag tycker synd om musen :(

2009-01-10 @ 18:18:45
URL: http://sundrenched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0