fredag

jag nästan halvsover i soffan, ändå sov jag och patrik till 2. jag har vänt på dygnet och känns lite halv taskigt. och nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar, jag kan ju inte precis påstå att jag längtar men jag går bara i två dagar sedan drar jag iväg till teneriffa. och när jag kommer hem går vi bara tre veckor sedan är det lov igen, smått skönt asså!
  igår var jag med patrik,jonte och simon. vi kollade på film och parlamentet som förövrigt firade 10år! sedan gjorde vi varma mackor. när alla hade gått kröp vi ner i stora sängen och kollade på O.C. jaja. fia kommer hit om en liten stund. alltid lila trevligt måste jag säga. och denna gången lovar jag att lägga in bilder.


nu ska jag fortsätta att vänta på flisen. pusssaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0