godnatt

kära kottar små!
nu är klockan alldeles för mycket, men som vanligt rusar tiden iväg. inte bra, inte bra. den är nu 3dagar kvar tills skolan börjar. och bara 6dagar kvar tills jag åker till spanien. jaja idag har jag bara tagit det lugnt med patrik! vi fikade imorse typ, alltså hemma! vi har kollat på film "100 feat" och okej, den kan vara bra för sådanna som gillar spökfilmer och sånt. men naae, lite för overklig för min smak. brutala jävla mördare ska det vara för att jag ska gillare "chuck bass" eller Charles Bartholomew som är hans riktiga namn, är med i filmen. och okeeeeej, han är farligt snygg! höhö. efter filmen åkte vi ner till ingared och köpte godis, yummiie. sedan låg vi mest och pratade, tittade på en till film. fast nu är det snart dax att sova eftersom att jag ska upp klockan TIO imorgon för att städa hos pappa.


mycket god kanelbulle till frukost !


promenix med denna snyggingen.


sen pussades vi också


och nu ska vi sova, (jag är blekfisen själv)

vi hörs imån, sovsött och vakna tort. puss från madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0