godnattis

nu är klockan aaalldeles för mycket igen! eller iaf för min del, jag måste sova vid den här tiden för att inte försova mig dagen efter. får väl se hur det ska gå imorgon! min dag har sett ut såhär.

° vaknade bredvid min älskling
° åt god frukost med bla. leverpastej
° kröp ner i sängen
° kollade på två filmer
° åt god mat bestående av, älgkött, klyftpotatis, sås och gelé
° kollade ännu mera film
° åkte hem
° åt glass

så ser en riktigt slapp söndag ut för mig, och patrik såklart! aldrig fel med sånna dagar. fast annars fyfan för söndagar. igentligen, vem har uppfunnigt dom! åh någon som håller med mig om att söndagar borde utrotas? jodå klart ni håller med mig. fy skatan vad jag längtar till sommarn, helt ärligt så fort jag tänker på det så får jag små citronfjärilar i magen. tänka sig att man kan längta så mycket. jaja, nu är det dags att sova!

 
pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0