grekland,samos,votsalakia

vad jag är lycklig, ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig måndag, tisdag...blabla. kan ni gissa?? jag ska till grekland i sommar, eller ah troligtvis! jag vill inte säga för mycket men det blir nog så. JAG, FIA, PATRIK & JONTE! kan det bli bättre? neeeeeeeeeeeeej. just nu bubblar det i magen på mig och det ändå jag ser är den långa vita stranden och bruna ben. okej mina förväntningar är lite för höga för det är inte ens säkert att allas päron går med på det, men mina har gjort det! ibland är dom det bästa som finns. kan ni förstå? vi fyra där nere alldeles ensamma, det är ju bara alldeles, alldeles.. UNDERBART!

bilder från grekland 2007 och ja mitt hår är orange/gult
 
 
 

det bästa av allt är att vi ska till samma ställe, då känner man liksom till kvartererna och vet vart man ska gå för att inte bli våldtagen. ååterkommer, BRAHAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0