JAG VILL HA SOMMAR

 
 
såhär såg jag ut idag, med patriks snygga tröja från weekday, tights och en svart cardigan.

gud vad jag längtar till sommarn, bruna ben, klänningar, bikini och hela rubbet. ändå fast jag just kom hem från sommar så kan man ju inte låta bli att längta mindre precis. började klockan åtta idag och tänka sig, jag försov mig inte en ända minut. hade en tre timmars lektion sedan slutade vi. jag stannade kvar lite med malin och fia men ändå. när jag kom hem gick jag ut en sväng för att få lite frisk luft istället för att bara sitta inne och ruttna.
   sedan kom fia hit, vi kollade på youtube klipp och flummade runt som vanligt. sedan åkte hon hem och då satte jag igång att måla min förskräckliga naglar. så nu hoppas jag att dom ser hyfsade ut iaf. rött nagelack blev det denna gången. känns lite tråkigt eftersom att jag har haft det så himmlans många gånger. men det känns ändå så fräscht!

igentligen borde jag sitta och plugga men jag orkar inte! skolan tar fan död på mig. men imån då jävlar ska här pluggas, heeeela dagen lång vill jag lova. nej nu ska jag sätta på gossip girl avsnitten som jag missade när jag var i spanien.

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: oh tack så mycket :)

2009-01-22 @ 15:21:32
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Lisa

fint :)

2009-01-27 @ 18:28:35
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0