situationen är så sjuk

hej sötfisar. hoppas ni mår fint!
jag är trött som ett as, trött på skolan och allt i sin allmänhet. ibland känns faktiskt allting man gör så himmlans hopplöst men då är det bara till att försöka inse att man klarar det tillslut. jag är stark och det vet jag! okeeej, min dag har sett ut såhär: började med att jag försov mig *som alltid*, engelska lektion, mattelektion och dubbel svenska lektion! kan ju verkligen inte bli bättre. föresten så har jag valt mina induviduella val för period 4,5 och 6! filiosofi A & psykologi A fårse ifall jag ändrar mig, funderar nämligen lite på att läsa historia. jag var sjukt trött när jag kom hem men var tvungen att hålla ögonen öppna för att kunna sova ikväll, sedan åkte jag in och tränade.

SNÄLLA KAN NÅGON TA MIG TILLBAKA TILL SPANIEN!??? om jag använder hundögonen?
esch, nu ska jag snart sova för imorgon väntar en tre timmars lektion med JAN. jiiipppiieee.......


sovsött


Kommentarer
Postat av: patrik

gumman! du kommer klara skolan, det vet jag att du gör. Du har fan inte svårt för någonting förutom matte, glöm aldrig det. Jag älskar dig min bästaaaaaaaaaa flickvän, du är hela min värld, och jag älskar dig för den du är!

2009-01-22 @ 23:50:40
Postat av: madd

min lilla puttis! du är underbar på precis alla sätt och vis, tack för att du är den du är! min käraste,älskade <3

2009-01-23 @ 16:47:04
Postat av: Anonym

Sv: Ja den har hon ju haft hela veckan! :D

2009-01-24 @ 21:56:01
Postat av: johanna

åå, fin bild!

2009-01-24 @ 23:16:01
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0