sugen

trött som ett as ligger jag nerbäddad, trots att jag inte har ansträngt mig någonting idag! lite tragiskt ändå, alltså att man är trött. fast på ett sätt är det ju bra då kan jag somna ikväll. fast jag är sjukt sugen på en film, men hittar dock ingen bra att ladda ner fast iof har jag aristocats på datorn haha, den är så jädrans mysig!

ni förstår inte hur shopping sugen jag är just nu. åh jag hittar så mycket fint att mina ögon håller på att ploppa ur och jag har en liten känsla av att alla mina pengar kommer vara slut innan jag ens hinner tänka. men så får det lov att vara, ibland! och detta är ibland, bara denna gången. (och alla andra gånger också) men det låtsas vi inte om. titta här vad jag hittade på älskade hm.




asså det är så snyggt så att jag får kalla kårar längst med ryggraden, och då är det illa snyggt! hoho.
nej nu blir det till att sova gott. puss och kram


Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

hej vad fin blogg:D just nu kan man vinna en snygg jeansjacka GRATIS i min blogg :) Kika gärna in!

2009-01-29 @ 21:11:27
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Leia

Hej, är det bra?

2009-01-29 @ 21:45:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Olivia

Oh, vart ifrån är linnet och byxorna? Sjukt snyggt!

2009-01-29 @ 21:56:49
Postat av: M

svar: olivia, byxorna och linnet kommer från kära gamla H&M! ja men eller hur, :)

2009-01-29 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0