tea och ljudbok

hej gullfisar!
känner mig faktiskt lite sämre idag än vad jag gjorde igår. mitt huvud snurar och halsen gör ont. typiskt säger jag bara! men det är inte så mycket att göra, jag får helt enkelt plugga hemma och hoppas på att jag inte missar för mycket. jag dricker kopp efter kopp med liptons godaste tea nämligen strawberry! mumsfilibaba. jag lyssnar även på ljudböcker och just nu lyssnar jag faktiskt på en gammal klassiker "opp och hoppa morfar prosten" haha, lyssnade alltid på den när jag var liten den är verkligen så himmlans söt!


Kommentarer
Postat av: sara

svar: oh tack så jätte mycket. nej jag vet, det är så grymt snyggt ;)

2009-01-28 @ 19:03:48
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0