TJENAHALLÅHEJ

mitt huvud dunkar det är rent ut sagt förjävligt att ta huvudverk, fast som tur är har jag det nästan aldrig men när jag väl har det så är det verkligen förfärligt. idag har jag klippt mig! vad ska man säga? det set väl sådär ut, jag är inte missnöjd liksom och det är huvudsaken. tror faktiskt också att det är typ andra gången jag inte är missnöjd. efter att jag hade klippt mig gick jag och köpte mig en bok, (kan ni tänka er, jag har börjat läsa) värsta läslusen. boken jag fick med mig heter expert på att rodna! innan läste jag en bok med samma författare som heter räcker det om jag älskar dig? assssåå satan vad bra den var/är, ni som inte har läst den måååååste bara läsa den. sedan var jag även så tjock att jag köpte  med mig mc donalds hem till patrik, smarrigt må jag säga. ah så resten av kvällen har jag spenderat tillsammans med putte. alltid lika mysigt. imorgon slutar jag elva, dåligt nej inte så faktiskt!

jag orkar inte ladda upp bilder från resan just nu, men kanske om några minuter eller timmar eller nån dag eller två, det blir en lite suprise för er. så håll utkik!


såhär såg jag ut idag, mitt nya linne som jag fick med mig hem från spanien.
sov gott, pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0