update

hej mina små sockerkakor.
nu ska ni få lite uppdatering från mig, jag har känt att det blev liiite för lite igår. efter skolan gick jag till stan med mikaela & amanda, och nu befinner dom fuskisarna sig i thailand! jag är inte alls avundsjuk nejrå. jag hittade iaf jeans legging och ett najsigt hårband från gina tricot och en svart ögonskugga från the body shop. jag är mycketmycket nöjd. när jag kom hem tog jag det lugnt för ett tag, sedan kom malin och fia hit. vi gjorde oss i ordning för att åka vidare till en fest i magra. jodå det blev väldigt lyckat förutom att jag skadade mitt knä..usch hur ska det gå för mig att spela match?

ikväll ska jag hem till patrik och mysa, vi ska nog ladda ner någon bra film och äta massvis med godis! det är det minsta man behöver när man har spelat match klockan 6 på en lördag. ni får önska mig lycka till! eller hålla en tumme för mig och mitt skadade knä.

och föresten jag har äntligen satt igång med stickningen, tog ett litet uppehåll men har hittat tillbaka till min blivande halsduk lite sen nu med tanke på att våren snart kommer. jaja, det får bli en festlig vårhalsduk istället. garnet är iaf farligt snyggt, typ olivgrön med lite andra nnyanser. '

nej nu måste jag bannemig göra mig i ordning och sedan åka och spela stenhårt mot sandared. vi hörs senare i hope.
puss och kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0