ÄLSKLING JAG ÄR HEMMA NU

heeeej allihopaa!
och eh ah välkommen hem till mig själv, eller nått >< nej men nu har jag äntligen hittat mig tillbaka hit eller vad man ska säga. gud vilken skön vecka jag har haft, varmt och trevligt. råkade även ut för en matförgiftning så låg och spydde en hel del, fast bara i ett dygn. jag kan ju inte precis säga att jag är så jätte lycklig över att vara hemma i iskalla regniga och tråkiga sverige! kom hem sent i går kväll så jag orkade faktiskt inte skriva här. och såklart, första dagen i skolan så försover jag mig, inte kul, inte kuuuul! efter skolan gick jag en sväng på stan med fia sedan följde hon med mig hem. nu ligger jag hos patrik och kan ju inte precis säga att det var lite skönt att träffa han, åhhhhåå jag har längtat hela veckan efter min puttis +dom andra. 
  själv är man då ledig imån, känns oerhört skönt, sovasovasova! +klippning. och hur ska jag klippa mig då? det är ju frågan alltså. hittar säkert någon snygg frisyr, eller en helt vanlig. nu ska jag snart krypa ner och sova, bilder från resan och mer detaljer kommer imån och det lovar jag!

sov sött.

puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0