tvåtusennio

okej, nu kommer jag äntligen med ett inlägg. har varit lite ont om dom på senare tid! he-hö. nej nu ska jag berätta om min nyår! började med att ludde kom hem till mig och vi lagade mat, tackos blev det. sedan kom även fia och pfister, vi dansade och hade allmänt roligt. sedan tog jag och ludde tåget till lerum där vi mötte patrik, jonte, alex, ville och erik. vi gick vidare till sofia för att fira det nya året där. väldigt trevligt folk och annat gott! vi dansade, kramades och umgicks väldigt mycket. sedan gick vi ner till stationen för att där ta tåget hem till patrik. väl hemma hann det inte ens gå 10min innan vi hade somnat allihopa. idag när vi vaknade var det plötsligt ett nytt år och dags för nya möjligheter! tack för den bästa kvällen på länge. puss på alla snyggingar som var där occkså!

idag har vi bara tagit det lugnt. simon, jag, jonatan och patrik har kollat på film och ätit chips. inte helt fel såhär efter nyår. på lördag ska jag in till stan tidigt med mamma för att möta farmor. vi ska köpa garn! haha min farmor ska lära mig att sticka. jo men visst jag börjar bli gammal.
nej nu ska vi snart sova men först lite bilder från nyår.

















sådärja, nu har ni fått ett par bilder också!
hörs imorgon, sovsött vänner. pusssssss och kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0