bra start!

phuuuu, vilken dag! och herregud vilken morgoon! nu ska jag berätta hur dagen startade..
började med att jag och fia försov oss en timma och därför inte kunde åka med frida in till stan vilket var planerat eftersom inte fias föräldrar var hemma. då skulle vi egentligen åka med fias morfar men då var inte vägen plogad och dom har en väldigt brant backe där så vi bestämde oss för att ta bussen. väl framme vid hållplatsen kommer en buss där det står ödenäs/olofsered och vi trodde att det var den vi skulle med men av någon konstig anledning gick det åt helt fel håll men vi stiger på den och frågar om den ska till norsesund och det skulle den fast på tillbaka vägen. nästan framme i ödenäs kommer det förbi en annan buss där det står "norsesund" på.. bussen vi egentligen skulle med så vi får snabbt som attan byta buss och då äntligen hamnar vi rätt. vi tar bussen ner till stationen då tåget är på tok försenat. när det väl kommer åker vi in till alingsås för att sedan gå till tandläkarn.
   ja sådär började min morgon, missade två lektioner första dan i skolan, icke bra! men som tur var gick jag till receptionen och förklarade min morgon så jag fick giltlig frånvaro.. sikken tur man kan ha ibland!

resten av dagen har flytit på som vanligt. just nu är jag med patrik och vi har borrat ner oss i sängen med en stor påse godis. inte helt fel! lite bilder från gårdagen och idag såklart, något var vi ju tvugna att göra när vi väntade på tåget.


här har ni mig in action! WII(boxing)


min söta fia i väntan på tåget


själv var man sleten som ett aaas


puss


sedan var det slut på bilder från oss.


ikväll gjorde vi ansiktsmask! spexigt.

nej nu har patrik redan somnat så jag får ta och göra detsamma.
hörs imån, puss o kram

Kommentarer
Postat av: fia

haha afyfan :O värsta dan någonsiin^^

2009-01-11 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0