mumsbulle

sådärja. nu har jag äntligen krypit ner i sängen, ska snart stänga datorn för att sova. jag ska nämligen åka in till göteborg imorgon med mamma och farmor. kan ni gissa vad jag ska köpa? gaaarn!!! haha, jag ska lära mig att sticka så att jag har något att göra när vi är i spanien. tänk att jag och lilla farmor ligger i varsinn solstol och stickar, jag lär ju se ut som minst 60. haha. ikväll har jag lekit med fia som sagt. vi åkte in en sväng till stan för att äta och så.

 
 
 
nej nu måste jag sova annars lär mamma döda mig imån, (asså om jag är surig) hehe.
sovgott. pussis

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån annan :)

2009-01-05 @ 00:26:39
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0