10/11-09

tjenatjenatjena!
nu langar jag ett såntdär inlägg again. känns som att jag uppdaterade liite för dåligt igår, även idag. men nu jävlar kommer ett inlägg. igår var jag ute i långared på någon fest! mycket trevligt måste jag säga. jag var väl hemma någon gång vid ett tiden, kände mig lite sådär! idag vaknade jag runt 1tiden och mådde inte alls bra, gick direkt in och duschade och kände mig redan bättre. sedan tog jag mig en stor kopp te och kröp ner i sängen igen. sedan har jag packat, är faktiskt inte helt klar ännu men det ska vi se till att jag blir. imorgon är det ju stora dagen, flygningen! hur ska det gå?! är liksom åksjuk och våra åksjuka piller är slut. jaja det kommer gå bra! vi är framme runt 1 någongång och då ska jag allt se till att bada riktigt ordentligt för det är något jag saknar. sedan ska vi ut och äta, och förmodligen gå på stan! jag ska köpa så många armband och ringar att jag knappt ska kunna bära väskan. om jag hittar några snygga förståss. gud vad jag har planerat mycket asså! fast såklart kan man inte lämna skolan bakom sig för mycket så det blir allt till att plugga där nere också, datorn ska med såklart. klart fan att jag inte klarar mig utan den.

patrik är hos mig nu så jag ska faktiskt umgås med honom, jag lär ju dö av ensamhet där nere. tänk att inte ha någon gölli pojkvän med sig! men jag ska klarat, det lovar jag mig själv. +att det faktiskt är lite bra att komma ifrån varandra så att man inte sitter ihop för mycket. hoppas att alla får det bra här hemma och ni får inte frysa ihjäl här i iskalla sverige. fast fråga är ju om vädret verkligen är så bra där nere. i hope so.

nu ska jag ner och ta mackor med puttisen. vi hörs om en vecka!

PUSS OCH KRAM


/ MADELEINE <3

Kommentarer
Postat av: fisen

MOHAHAHAH DU KOMMER HEM IDAG !!!!:D

2009-01-18 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0