alla gubbar är goa gubbar

jahopp, nu tänkte jag faktiskt slänga in ett litet godnatt inlägg innan jag och fia kryper ner för att se seven pounds. kvällen har tillbringats här med linus, fia, johanna, jonte, mikael och andreas! riktigt trevligt. nu är det bara vi två kvar ensamma i nattens tysta men fridfulla rum. haha oj vad poetisk jag är! alltid värt ett litet försök iaf..

nu kollade jag precis på klockan och tänka sig, det står 00.00 spööööktimmen, shit nu är jag lite rädd. men nädå jag har ju fia och juuurgen till försvar. sedan har jag även kommit på att det bara är en ynka liten vecka kvar tills rälsen skall ut, åh vad gött. fia har föresten tagit ut sin nu and she look gorgeous. här är man lite avis, johodå!

 
 

haha mitt dagliga jag.
nä men nu ska jag kila, vi hörs imorgon efter jobbet eller så. sov så sött.
köss å haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0