av längtan till dig

klockan börjar ticka mot halv telva och jag är redan uppe. vaknade av att engelskmännen startade bilen för att åka in till alingsås en snabbis och sedan kunde jag inte somna om. gårdagskvällen var väl sådär, mitt humör var kanske inte så jädrans bra. problemet är att jag inte kan sätta fingret på vad det är som gjorde mig så deppis. iof är det flera saker som, vissa människor, ink. mig själv och så.

igår kväll när jag skulle färga håret till ljusblont vilket jag typ hade innan också men utväxten syftar jag mest på så blev ju för fan håret mörkbrunt. åh vad sur jag blev, och är med för den delen! jag vill inte ha mörkbrunt. men en sak är klar, jag ska färga tillbaka det.. kanske inte med en gång för jag vill ju inte precis att mitt hår ska ramla av.

men som sagt, idag är en ny dag som förhoppningsvis blir bättre en gårdagskvällen.
idag ska vi hitta på något, vad vet jag inte ännu men det får ni se sedan.


puss på er era små fisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0